Nieuwsbrief December

Voel je je gezond, heb je geen symptomen, dan mag je yogalessen volgen. Je vaste plaats in het rooster staat zoals gewoonlijk voor je gereserveerd. Lestijd wisselen? Graag even een e-mail naar info@lijfschool.nl

- ROHATSU - 7 t/m 11 december - meditatielessen op alle uren
- Kerstvakantie - 21 dec t/m 1 jan - geen reguliere yogalessen
- Maandag 21 december wel zwangerschapsyoga. (aanmelden verplicht)
- Yogaweekend - 6 & 7 februari - 4 plaatsen beschikbaar, 4 plaatsen zijn al gereserveerd. Het yogaweekend is alleen voor leden.
- Partnerles zwangerschapsyoga zaterdag 23 januari

De Lijfschool draait door
Wij willen iedereen nog maar eens bedanken voor het veilig houden van onze yogalessen. De afgelopen maanden is alles goed gegaan. Er is niemand besmet geraakt tijdens een les in onze school. Dat geeft ons het vertrouwen dat we zo door kunnen gaan.
Na een aantal weken zonder e-mails, ontvangen we graag weer berichten over afmelden voor en inhalen van lessen. Wil je naar een ander uur in het vaste rooster, of iets veranderen in je abonnement, dan kan dat ook. Wij zijn voor alles te bereiken op info@lijfschool.nl
Al met al kijken wij in december terug op een heel goed jaar, waarin we de kracht van onze yogaschool, ons publiek en onze eigen kwaliteit volop hebben gezien. Dat geeft een hoop inspiratie. Met een liefdevol gevoel kijken wij alvast uit naar 2021. We willen daar graag met velen van jullie een gezonde tijd van maken.

onthechting

Rohatsu
Een hele week rust aan je hoofd. Wie wil dat nou niet? Bij ons kan het. In de week van 7 t/m 11 december geven we op alle uren meditatieles. Deze lessen bestaan uit een korte inleiding met wat rekken en strekken om het zitten makkelijker te maken, een lange meditatie die opgedeeld is in stukken staande en stukken zittende stiltemeditatie, een korte afsluiting met wat rekken en strekken.
Neem je kussen of een kussensloop mee. Denk eraan dat de deuren op een kier staan, en er dus koude lucht door de zaal stroomt. Een vest, sokken of een dekentje kunnen je helpen om rustig te mediteren.
Voor Rohatsu sta je in het rooster zoals gewoonlijk. Wil je extra lessen volgen, of van lestijd wisselen? Laat het ons weten. Vanwege de corona-maatregelen is vooraf reserveren verplicht. Je plaats in het vaste rooster geldt ook als reservering. Je kunt deze doormiddel van een e-mail verplaatsen naar een ander uur. Kom je gewoon? Dan hoef je niets te doen.

Kijk onderstaande video voor meer uitleg over de staande en zittende stiltemeditatie.

rohatsu 2020